Algemene absintdiscussie

Testers gevraagd voor Muse de France

Helfrich (12/29/04 om 23:44:00):

Na een aantal eerdere probeersels laat het eindproduct nu niet lang meer op zich wachten. Daartoe beschikt Frenchman momenteel over een zestal verschillende distillaten. De hoeveelheid is evenwel beperkt, en daarom is het noodzakelijk de diverse testers te groeperen rond een beperkt aantal testpunten.

Omdat ik zelf de enige tester in Nederland ben, zoek ik hiervoor op korte termijn een aantal enthousiaste mede-absintheurs (m/v) die ten minste enige ervaring hebben met gedistilleerde absint (bij voorkeur in de regio Arnhem-Nijmegen).

Stuur mij een privébericht als je belangstelling hebt.

 

Helfrich (01/16/05 om 17:36:22):

Het is volbracht.

 

Helfrich (01/17/05 om 17:18:20):

Wie meer wil weten over de testresultaten en het uiteindelijke product, kan zich registreren op http://www.heureverte.com/forum - en zijn uiterste best doen om Frans te lezen ...

 

Barski (01/18/05 om 15:42:36):

Het was een gezellige avond Helfrich! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Maar eh, had je geen betere foto kunnen gebruiken! Ik sta er weer mooi met mijn ogen dicht op maar ik herinner me wel dat ik toch nog heel goed in staat was om mijn ogen open te houden aan het einde van de avond. By the way, heb je nog geproefd aan "Zeitgeist nr5" ? Ben benieuwd wat je ervan vind.

Groetjes Barski

 

Helfrich (01/18/05 om 22:40:06):

Ja, het was een leuke avond en ik vind je een buitengewoon grappige kerel, als ik dat zo zeggen mag. Er zal wel een vervolg komen, alleen al vanwege de Zeitgeist, en ik geloof dat PhiL ook nog wat van plan is...

De Zeitgeist 5 heb ik nog niet weer geproefd. De eerste keer beviel hij goed. Voor de fijnproever misschien wat sterk geaniseerd, maar ik houd er wel van. Zorgvuldig geselecteerde ingrediënten, met name de alsem, zullen hem nog kunnen verbeteren.

Heel wat anders - hebben jullie hier toevallig ergens een CD van Beethoven 9 zien liggen? Het ding is op mysterieuze wijze verdwenen. Ik sta voor een raadsel en zit erg om die opname verlegen, dus in mijn wanhoop roep ik hier ook maar wat...

 

Z.v.E (01/19/05 om 10:03:27):

Dat was het leukere testwerk!

Die Zeitgeist #5 zou ik inderdaad nog eens willen proberen. Wat ik ervan geproefd heb is me ook heel goed bevallen. Goed werk Barski!

Serge: Ik heb geen cd van Beethoven gezien…..

 

Algemene absintdiscussie